Måske kender du følelsen.
Som forbruger er der få ting, der er mere frustrerende end at blive trukket for meget for en vare, man har købt. Det bliver kun værre, hvis fejlen først opdages alt for sent.
Med stigende priser over de seneste år er mange danskere begyndt at vende hver en krone for at få hverdagen til at hænge sammen. Derfor gør det ekstra ondt, når noget går galt ved kassen.
Netop en sådan situation fandt sted for nylig i butikken GreenMind i Næstved.
Her blev en kunde, der mandag formiddag for to uger siden omkring kl. 10.15 købte et cover til en iPhone 15, trukket for to covers i stedet for ét.
Fejlen blev opdaget kort efter, og nu forsøger butikken at finde kunden for at rette op på tingene:
"Kære kunde der var inde og handle ca. kl. 10.15 i dag. Jeg kom til at tage for meget i forhold til hvad du skulle betale og det vil jeg gerne rode bod på. Du skulle have købt et flip over til en iPhone 15 men jeg fik scannet to covers," lyder meldingen.
Vedkommende, som begik fejlen, ønsker nu at få rettet op på tingene.
(Artiklen fortsætter under opslaget)
"Jeg håber du ser min besked og kommer ind og får dine penge retur," afslutter vedkommende med at skrive.
Hvis du har handlet i butikken på det omtalte tidspunkt, opfordrer vi til, at du tjekker din konto med det samme.
Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.