Har du handlet i denne butik for nylig? Så bør du tjekke din bankkonto

Nyheder
Foto: Shutterstock
Tjek din konto, lyder opfordringen.

Lige nu læser andre også

Hvis du på den ene eller anden måde har din egen forretning, så kender du helt sikkert til det.

Som selvstændig er der nok ikke noget, der er mere frustrerende, end hvis man ikke bliver betalt for den ydelse eller vare, man sælger.

Det gælder især, hvis man er en lille butik, hvor pengene ikke hænger på træerne, og hvor hver en krone skal vendes for at tingene løber rundt.

Om det er tilfældet i Hans Iversen & Søn, som ligger i Tønder, vides ikke, men i hvert fald er der en kunde, der er sluppet lidt for billigt.

Endda helt gratis.

I et opslag på Facebook skriver butikken nemlig, at der er sket en fejl i forbindelse med et køb, og at de efterlyser en kunde:

"Kære kunde. Vi har desværre opdaget, at betalingen for dit køb af et gavekort på 500 kr. og et kort til 20 kr. ikke er gået igennem."

De opfordrer vedkommende til at kontakte dem over mobil eller Facebook, så den uheldige episode kan blive bragt i orden:

"Kontakt os venligst på 74 72 16 54 eller her på facebook så vi kan få det ordnet. Tak for din hjælp," lyder det.

Såfremt du har besøgt butikken for nylig, bør du altså tjekke din konto med det samme. Opdager du, at det er dig, der ledes efter, opfordrer vi selvfølgelig til, at du tager kontakt til butikken.

Selvom opslaget er flere uger gammelt, bringer vi historien igen i håbet om, at rette vedkommende ser det.

Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.

Du kan se det omtalte opslag herunder.

Anbefalet til dig