NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser.
Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler.
Kæden har nu mere end 840 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland, Portugal og Spanien - og der er flere nye butikker på vej.
Sådan skriver NORMAL i en pressmeddelelse.
Nu er turen kommet til Lyngby, hvor vi giver vores butik en velfortjent make-over i den kommende periode.
Den eksisterende butik skal renoveres og udvides, så vi efterfølgende kan tilbyde kunderne en helt særlig og ny butiksoplevelse.
Imens ombygningen står på, åbner vi en midlertidig NORMAL på 1. sal i Lyngby Storcenter, således vores kunder fortsat kan gå på skattejagt efter kendte klassikere.
Man kan besøge den midlertidige butik i perioden den 9. januar til den 9. april 2025. Den udvidet butik slår igen dørene op den 10. april 2025.
Kendte og ukendte mærker
NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser.
Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker.
Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken.
Derfor er der i NORMAL - ud over det brede og faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylderne, så der altid er nye varer at finde og udforske.
Butikslabyrinten inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og der vil altid vente en overraskelse rundt om det næste hjørne.
"Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx W7, Dove, Colgate, Milka og Neophos, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris", forklarer Lars Bjerring, Country Manager.
"Vores kunder er skattejægere frem for tilbudsjægere, fordi de ved, at de kan få de kendte mærkevarer til faste lave priser hos os. Derfor kan de bruge tiden på at gå på skattejagt i vores butikker, for vi får rent faktisk ca. 100 nye varer hjem hver uge, også fra spændende, og måske for dem, ukendte brands, som de kun finder i NORMAL”, fortsætter Lars Bjerring.