Rema 1000 med klar opfordring: Gælder samtlige kunder

Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Den norske supermarkedskæde kommer nu med en særlig opfordring til kunderne.

Lige nu læser andre også

Rema 1000 har gennem årene cementeret sin position som en af danskernes foretrukne supermarkedskæder.

Med deres fokus på kvalitet, gode priser og kundeservice har de skabt en stærk kundebase, som bliver ved med at besøge den norske supermarkedskæde igen og igen.

Selvom alt ser ud til at køre på skinner for Rema 1000, så bliver de ved med at udvikle sig, og nu vil de forsøge at styrke båndet til den enkelte kunde.

Det vil de klare ved at gøre det nemmere for kunderne at finde gode tilbud på deres favoritvarer.

I et nyligt Facebook-opslag fra Rema 1000 Danmark opfordrer kæden sine mange kunder til at tilmelde sig deres app, som tilbyder en række praktiske funktioner:

"Tilmeld dig i vores REMA 1000 app. Vi holder dig opdateret, når dine favoritvarer er på tilbud! Du får en notifikation, når dine favoritter er på tilbud - uanset om det er mælken fra Gram Slot, müslibarer, frugt eller noget helt tredje! Du bestemmer selv, hvor mange favoritvarer du vil overvåge. Start i vores REMA 1000 app i dag," skriver de i opslaget.

Opfordringen skal ses som en del af Rema 1000's bestræbelser på at modernisere og digitalisere kundernes indkøbsoplevelse.

Ved at bruge appen kan kunderne nemt og hurtigt få overblik over tilbud på netop de varer, de holder mest af.

Det er ikke kun en fordel for kunderne, men også en strategi, der kan styrke loyaliteten og fastholde Rema 1000's position som den førende supermarkedskæde i Danmark.

Rema 1000's app er designet til at være brugervenlig og tilgængelig for alle, hvorfor du som udgangspunkt bare kan give den et skud.

Med andre ord behøver kunderne ikke længere at gennemgå lange tilbudsaviser eller besøge flere forskellige butikker for at finde de bedste tilbud.

Du kan se det omtalte opslag herunder.

Anbefalet til dig