De 4 mest irriterende ting, McDonald’s-kunder gør: "Kan jeg få en cheeseburger uden ost?"

Udland
Foto: TikTok/Shutterstock.com
Foto: TikTok/Shutterstock.com
Ifølge en tidligere McDonald’s-ansat, så gør kunderne flere ting, der kan gå medarbejderne på nerverne.

Lige nu læser andre også

En tidligere McDonald's-medarbejder løfter nu sløret for, hvilke irriterende ting, kunder gør.

Det fortæller hun om i en video på TikTok, hvor hun også giver udtryk for, at tingene forekom ofte. I teksten til videoen skriver hun følgende: 'Dette skete vitterligt hver dag'.

I videoen laver hun en række scenarier, der skal forestille, at hun stadig er ansat på McDonald's. Det første scenarie starter hun med: "Hej. Velkommen til McDonald's. Hvad kan jeg gøre for dig?"

Kvinden afslører derefter, at kunden beder om en is, hvortil hun svarer: "Ismaskinen virker desværre ikke lige nu. Så er der noget, jeg kan give dig?"

Ifølge den tidligere ansatte, så ville dette få kunden til at reagere med: "Åh. Kan jeg så ikke bare få en Sundae?"

Som svar på dette siger hun så: "Så vores ismaskine virker ikke, og en Sundae er lavet af is, så nej, det kan du ikke."

Hertil lyder det også, at der ofte var problemer med folk, der bestilte en cheeseburger uden ost. Hun siger, at kunderne ofte spurgte: "Kan jeg få en cheeseburger uden ost?"

Den tidligere McDonald's-medarbejder bekræfter derefter, at hun i stedet vil ændre ordren til en hamburger, da hun hævder, at 'det er det samme'.

Men det var kunderne ikke tilfredse med, hvorfor de reagerede med: "Men jeg vil ikke have en hamburger. Jeg vil bare have en cheeseburger uden ost."

Til dette svarer hun så: "En cheeseburger uden ost er dybest set, hvordan vores hamburgere er lavet, og vores hamburgere er billigere, så du skal kun betale for hamburgeren."

Hun fortæller også, at hun havde problemer med en type kunder, når hun stod i deres drive-thru. Ifølge hende kører mange kunder hen til højttaleren, hvor de straks siger: "Hallo? Hallo? Er der nogen?"

Ydermere siger hun, at disse kunder endda kan finde på at køre helt hen til vinduet for at bestille.

Når de kommer hen til vinduet, siger de ofte: "Jeg har ikke en ordre, fordi jeg ventede i over 10 minutter, og ingen svarede mig, så jeg kørte lige herop. Jeg vil høre, om du bare kan tage min ordre her."

Hun siger også, at kunderne ofte gik hende på nerverne, når det kom til deres saucer.

Hun forklarer, at hun typisk ville sige: "Her er din ordre. Jeg beklager, men vi har faktisk ikke noget ranch-dressing. Er der en anden sauce, du gerne vil have?"

Anbefalet til dig