Når man har bestilt noget online, kan det kun ankomme for langsomt.
Man går spændt og glæder sig til den dag, hvor pakken endelig dukker op og kan åbnes.
Den følelse kender Pavel Dubsky fra Oslo til, for han havde længe set frem til at modtage sit særlige Lego-sæt, Batcave Shadow Box, som han havde sparet op til.
Da pakken endelig ankom, blev glæden hurtigt erstattet af en stor skuffelse.
Ved første øjekast bemærkede Pavel, at pakken, der ankom med Postnord, virkede alt for let og lille.
Batcave-sættet vejer omkring otte kilo, men den pakke, han havde modtaget, vejede kun lidt over to kilo:
"Jeg spurgte Postnord-manden, om det var den rigtige pakke, og han bekræftede, at det var mit navn og adresse på etiketten," fortæller han til TV 2 Norge.
Da Pavel åbnede pakken, blev han da også mødt af et noget overraskende syn.
Det var nemlig ikke det dyre Lego-sæt, der ventede, men derimod tre små Lego Brick Headz og et par lyserøde Adidas-sko i størrelse 38:
"Min næste tanke var, at nogen havde stjålet indholdet og fyldt kassen med tilfældige ting", lød det fra Pavel med en tydelig skuffelse i stemmen.
Problemet opstod tidligt
Han kontaktede øjeblikkeligt både Postnord og Lego for at finde ud af, hvad der var gået galt.
Postnord forklarede, at problemet var opstået, før pakken ankom til Norge, sandsynligvis på en terminal i Tyskland eller Holland.
Derfor måtte Pavel tage kontakt til Lego, der hurtigt reagerede og sendte Batcave-sættet med ekspreslevering - og det var han meget tilfreds med:
"Jeg er meget tilfreds med, hvordan Lego håndterede situationen."