Der er ingen tvivl om, at december er en travl måned i de danske supermarkeder.
Med vilde tilbud på smør, fløde og andre 'julevarer', skaber sæsonen fyldte vogne, men med dem følger ofte hektiske situationer, både rundt i butikken og ved kassebåndene.
Derfor kommer Netto nu med en vigtig opfordring til deres kunder.
Midt i den travle periode har Netto igen valgt at sætte fokus på kampagnen "Hold den gode tone", som skal minde kunderne om at møde medarbejdere og medkunder med respekt.
I et opslag på Nettos Facebook-side fortæller kæden om konceptet.
"Vi ved godt, at indkøbslisten er lang i december, og at rigtig mange forbinder julen med travlhed og trængsel i butikkerne.
En kærlig påmindelse: Den gode tone koster ikke ekstra, og den gør en kæmpe forskel for alle os, der scanner dine varer eller hjælper med at finde raspen
Derfor bakker Netto igen i år op om kampagnen "Hold den gode tone"."
Netto's kampagne har tidligere år skabt positiv respons, og kæden håber, at budskabet også i år vil sprede sig blandt kunderne.
Med travlheden følger ofte situationer, hvor tålmodigheden kan sættes på prøve, men Netto ønsker at være en påmindelse om, at små gestus af venlighed kan have stor effekt.
Netto’s klare opfordring til kunderne i julens travlhed er derfor enkel: Giv plads til smil og forståelse, når juleindkøbene skal klares.
Du kan se Nettos opslag herunder: